Beneficiile și rolul alimentelor în diferite afecțiuni

0
92
food

Ceea ce mâncați poate afecta drastic multe aspecte ale sănătății, inclusiv riscul de a dezvolta boli cronice cum ar fi boli de inimă, diabet sau cancer.

Dezvoltarea cancerului, în special, sa dovedit a fi puternic influențată de dieta dumneavoastră. Multe alimente conțin compuși utili care ar putea ajuta la scăderea creșterii cancerului.

Există, de asemenea, mai multe studii care arată că un consum mai mare de anumite alimente ar putea fi asociat cu un risc mai mic al bolii.

    • Ceaiul consumat in mod regulat, previne depozitarea grasimilor pe pereții arteriali, previne atacurile cerebrale, taie pofta de mâncare, păstrează greutatea organismului în limite normale, de asemenea ceaiul verde este recomandat pentru întărirea sistemului imunitar.
    • Peștele – consumul de pește este recomandat contra durerilor de cap și în afecțiuni ale Artritei. Somonul, Macroul, Tonul și Sardinele previn Artrita. Peștele conține uleiuri omega, care este recomandat pentru creșterea sisitemului imunitar.
    • Ghimbirultrebuie consumat cu mare atenție, deoarece ghimbirul Nu este recomandat în cazul bolilor de tulburări ale sângelui, în cazul bolilor de diabet zaharat sau hipertensiune arterială, de asemenea Nu este recomandat persoanelor care sunt sub tratament cu anticoagulante, beta-blocante sau insulină. Ghimbirul ajută la întărirea sistemului imunitar, combate greața, scade tensiunea arterială și colesterolul, ameliorează constipația și diareea, îmbunătățește circulația sanguină, amelioarează durerile musculare și ale articulaților, ajută la eliminarea toxinelor din organism.
      Citește și: Fructul de Avocado
    • Iaurtul – consumul de iaurt scade febra, reduce riscul apariției cancerului de colon, contribuie la purificarea organismului prin reducerea generării de toxine și eliminarea mai rapidă a celor existente, ameliorează digestia lactozei, chiar și la persoanele cu deficit de lactază.
    • Mierea – consumul de miere este recomandat contra insomniilor, este un bun tranchilizator și sedativ.
    • Ceapa – este recomandată în afecțiuniile de astm, datorită faptului că usurează circulația pe tubii bronhici.
    • Afinele – sau sucul de afine este recomandat în afecțiuni ale căilor urinare, datorită gradului ridicat de aciditate, afinele vor distruge bacteriile nocive. Afinele sunt nu numai delicioase, ci si printre cele mai puternice surse de antioxidanti din lume.
    • Ananasul  – este recomandat în afecțiuni ale oaselor, fracturi ale oaselor și osteoporoza, pot fi prevenite cu ajutorul manganului din Ananas.
    • Scoicile – consumul de scoici te ajută să-ți îmbunătățești memoria, datorită nivelului ridicat de zinc.
    • Usturoiul– consumul de usturoi ajută la scăderea tensiunii arteriale, este recomandat ca antibiotic împotriva răcelii și scade colesterolul.
      Componenta activă din usturoi este alicina, un compus care sa dovedit a distruge celulele canceroase. Mai multe studii au descoperit o asociere între consumul de usturoi și un risc mai scăzut de anumite tipuri de cancer.
    • Piperul Roșu – este recomandat în afecțiuni ale căilor nazale, conține ingrediente care ajută la decongestionarea căilor nazale, imbunătățește digestia, deoarece boabele de piper roșu, conțin enzime care grăbesc procesarea alimentelor, previne constipația și detoxifică intestinele. De asemenea piperul roșu contine vitamina C, un antioxidant care previne apariția răcelii și intărește sistemul imunitar.
    • Broccoli – conține sulforafan, un compus din plante găsit în legume crucifere care pot avea proprietăți anticanceroase puternice. Un studiu a arătat că sulforaphana a redus mărimea și numărul celulelor cancerului de sân cu până la 75%.
      În mod similar, un studiu pe animale a constatat că tratarea șoarecilor cu sulforafan a ajutat la distrugerea celulelor cancerului de prostată și la reducerea volumului tumorii cu mai mult de 50%.
    • Cartoful – Cartofii sunt o mâncare foarte populară în întreaga lume.
      Cartofii sunt încărcațî cu potasiu și conțin puțin din aproape fiecare nutrient de care avem nevoie, inclusiv vitamina C.
Citește și :  Piersicul

LĂSAȚI UN MESAJ

Scrie comentariul !
Nume